Jeden z najpopularniejszych raperów młodego pokolenia w Polsce - Young Igi, po sukcesie swojego ostatniego albumu wydanego nakładem Def Jam Recordings Poland – „Notatki z Marginesu”, wzięciu udziału w projekcie o ogromnym rozmachu na skalę Polski - „club2020”, oraz wyprzedanej w całości trasy koncertowej promującej album, powraca z długo wyczekiwanym przez fanów nowym solowym singlem „TRZEBA MIEĆ”.
O północy w serwisach streamingowych pojawił się wyczekiwany nowy singiel YOUNG IGIEGO - „TRZEBA MIEĆ”. W najnowszym numerze Igi opowiada o bezgranicznej pasji do muzyki tworzonej z głębi serca, którą trzeba mieć zawsze na pierwszym miejscu, myśląc o tworzeniu muzyki i z której znany jest swoim fanom. W utworze nie brakuje refleksji o stanie polskiej sceny, rodzinnym mieście oraz o przyszłych planach artysty. Za produkcje hitowego singla odpowiada czołówka polskich producentów Sergiusz (Kizo – „Disney”) oraz 2K (Hodak – „Oh No!”).
Do utworu powstał teledysk w całości wyprodukowany przez ekipę HDSCVM znaną ze współpracy z największymi rodzimymi gwiazdami gatunku takimi jak Sokół, Oki, Białas, Otsochodzi, Żabson, Paluch i wielu wielu innych. Wyjątkowe zdjęcia do klipu zrealizowano w Krakowie, wierni fani na pewno dostrzegą kolejną drobną zmianę w wizerunku artysty.
Singiel „TRZEBA MIEĆ” powstał we współpracy z marką Sprite, której Young Igi został ambasadorem, globalna kampania „Heat Happens. Stay Cool” w której udział wziął Igi, zachęca do zachowania spokoju i podchodzenia do problemów, na chłodno.